Monday, November 4, 2013

report!!

hari ni rest sket dari berlenggu report yg masih mengahantui.. ..Alhmadulillah sgt2x sbb byk pekara2x yg memudahkan dtg kat aku.. fiuhh mula2x aku btol2x bergantung kt detail2x format report yg lctural bg..okaii yg ni berserah je la nak buat cam maner kan....after tht tbe2x  kawan aku email kan satu report contoh yg dah complete... wahh rase besyukur gile2x.. lepas tu terpikir pulak ini kalo aku copy bulat2x msti nampak sgt kan.. lagi2x kawan aku pon mungkin akan gune format yg sama ...so aku pikir la cara2x nk tokok tambah ke ape ngan report tu.. puas memikir...dah last2xday tu  dtg lagi kemudahan dr office mate aku yg dulu prektikal kat compony tu ade terjumpa report lama dye dlm PC office..ya Allah punya lah bahagia nye bila aku dngar.. skrg ni ape yg aku kena buat cuma update report jurnal ngan slide utk pembentangan.. alhamdulillah sgt2x ... bersyukur ada kwan2x yang ramai sbb mereka kita dpt di datangi kemudahan ..insyallah jika ketentuan tu nk dtg dr nya yg esa kita amin kan saje...

No comments: